Proton Sapphire mungkin model SE di masa depan?


Mungkinkah Rekaan Sapphire akan dijadikan model edisi khas di masa depan? apa pendapat anda mengenai rekaan Sapphire ini? Hasil pemerhatian saya, rim 18 jenama Yokohama S.Drive 225/40, rekaan bumper hadapan dikemaskini dan bumper belakang disertakan dengan rekaan bibir warna perak. Bonet belakang pula kini disertakan chrome bar seperti mana spyshot sebelum ini, pada asalnya chrome bar mungkin ada pada model-model biasa namun ia hanya bar biasa ketika ini. Grill depan juga dikemaskini dengan chrome bar yang lebih besar menampakkan ia lebih mewah. Bumbung pula berwarna hitam yang mana ia menjadi tren bagi kereta sporty mewah bagi kebanyakkan jenama luar negara.

KLIK UNTUK BESARKAN IMEJ





 

 

Share this article :

+ comments + 5 comments

Tanpa Nama
17 April 2012 4:13 PTG

antara model terbaik proton yg penah aku tgk. syabas dan tahniah proton!

Tanpa Nama
17 April 2012 4:41 PTG

kenapa tak sama dengan spec di kedai pengedar proton .....kalau macam ni nak beli pun tak jadi....manyak tipu...

Tanpa Nama
14 Jun 2012 4:14 PTG

tak sabar nak tunngu kereta ni kluar...yahoo! :-)

Tanpa Nama
13 Ogos 2012 4:21 PTG

proton,klo nk wat preve hatchback wat la lgi smart dri preve sdan ni...grill 2 ksi nmpak original identiti mcm kia dan hyundai...malu la skit design kne la bgus...mcm bntuk kuno je.

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
www.azelery.com Info Automotif Tempatan Dan Antarabangsa
Copyright © 2007-2017 azelery.com - All Rights Reserved
Template Created by Shin Chan Published by Azelery
Proudly powered by Blogger