PERSONA R SPY SHOT!!!

Spyshot kali ini nampak lebih menarik dan jelas! Inilah Persona R yang kita nanti-nantikan. Satu lagi model Proton yang setaraf dengan jenama dunia seperti Honda dan KIA. Rupa-rupanya spyshot sebelum ini yang disangka Inspira facelift adalah Persona R. Gambar ini diambil di lokasi lebuh raya ELITE.


sumber : paultan.org

Share this article :

+ comments + 15 comments

Tanpa Nama
15 Mac 2011 9:40 PG

sgt menarik! syabas proton. diorang betul2 dah berubah!

Tanpa Nama
15 Mac 2011 2:07 PTG

lagi cepat keluar lagi bagus!

Tanpa Nama
15 Mac 2011 4:14 PTG

harga mungkin 80K. sebab mmg kualiti, enjin baik. semoga proton terus melangkah jauh. sekarang kita semakin terkenal. baru2 ni TATA nak kerjasama, syarikat jepun pun dah jual Neo kat sana.

Tanpa Nama
16 Mac 2011 1:18 PTG

sekarang melompat le sape2 yg komen x tentu hala selama ni. kutuk2. sekarang nk ckp apa lagi.. proton dh makin hebat. semakin dikenali di seluruh dunia.

17 Mac 2011 2:54 PG

perbandingan di antara exterior tuah (mungkin persona-r) dan forte bagi org yg dok kata kopi pasta.

http://zaxk.wordpress.com/2011/03/16/perbandingan-di-antara-exterior-proton-tuah-dan-kia-cerato-forte/

Tanpa Nama
17 Mac 2011 9:28 PG

byk beza tuah dan forte. org kita selalu komplen terburu2. tgk kesalahan orang lain adalah perkara terpenting bg diorang.. Proton dah design sgt cantik tuah. itupun bakal persona r ini masih belum siap sepenuhnya. tgk je spy shot2 yg ada, sgt2 menarik. harap2 enjin setaraf dengan rekaan luaran.

Tanpa Nama
18 Mac 2011 10:21 PG

pedulikan apa org kata..mmg terbaik lah persona r ni..mintak2 lah harga lebey kurang inspira..tgh menunggu ni..sanggup x beli kereta lagi sampai hujung tahun ni..hahahaha

Tanpa Nama
18 Mac 2011 2:07 PTG

sgt terbaik. kita harus berbangga dengan apa yg kita ada. sekarang proton adalah jenama bagi asia tenggara. negara jiran pun x mampu buat mcm kita. dah 25 tahun lebih pun..

zek663
21 Mac 2011 12:46 PTG

memang nampak cantik .. sama macam model dari luar. Tapi jangan abaikan kualiti binaan dalamnya. Biar luar cantik..dalam nampak hebat.

Tanpa Nama
3 April 2011 3:49 PTG

TP NIE MMG P3-21A..

Tanpa Nama
4 April 2011 2:29 PTG

aku harap bank x memanipulasi keadaan. proton dan perodua mesti percent tinggi. bg la rendah. baru mampu beli.

Tanpa Nama
5 April 2011 3:50 PTG

OTR RM dia mesti macam kebiasaan.. anak kera kat hutan disusu, anak sendiri kat rumah mati tak makan pun "ada aku kesah?".. 1Malaysia (kene tipu)

Tanpa Nama
23 April 2011 10:38 PG

Bravo Tuan Syed ........ Jelas nak kendali sesuatu mesti orangnya bukan pertimbangan kawan atau sesuatu hal.... Proton boleh improve setanding dengan jenama jepun atau korea jika di berikan pada ahlinya atau pakarnya.

Tanpa Nama
4 Julai 2011 10:50 PTG

ERK...ADDITIONAL WORK ORDER: SUNROFF!!!!!!
KASI TERANGKAT SIKIT... :-)

8 Julai 2011 12:04 PTG

Bile nak kuar yg ni..huhu

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
www.azelery.com Info Automotif Tempatan Dan Antarabangsa
Copyright © 2007-2017 azelery.com - All Rights Reserved
Template Created by Shin Chan Published by Azelery
Proudly powered by Blogger