Gambar Proton Emas di R&D Proton



Info dan gambar yang saya ambil di Prodas blog ini merupakan Proton Emas di Bahagian R&D Proton. Bagi saya, Emas cukup menarik dan saya terfikir mengenai penggabungan Proton dan Perodua, sedangkan Proton mempunyai Emas yang pasti akan menjejaskan pasaran tempatan Perodua. Jika harga Emas sama harga dengan Myvi ataupun murah dari Myvi pasti ia akan jadi satu persaingan kedua-dua syarikat automotif tempatan ini.








Share this article :

+ comments + 18 comments

1 Disember 2010 1:37 PTG

wah... smart btul..
rasa futuristic

Tanpa Nama
3 Disember 2010 7:52 PTG

mmg bagus jika dteruskan projek emas ni...smart car..

Tanpa Nama
10 Disember 2010 3:30 PTG

lg bagus dri smart two dg smar four2..cayalah proton..cun memang cun

Tanpa Nama
11 Disember 2010 1:29 PG

kereta proton the best

Syafiq
17 Disember 2010 5:26 PTG

keta konsep ni dh leh drive ker? atau masih lg clay model?

Tanpa Nama
3 Januari 2011 3:09 PG

Nampak mcm kecik.. bila ada depan mata... baru prasan... besar jugak.. rasanya lebih besar sikit dri saiz myvi..

Tanpa Nama
4 Januari 2011 12:34 PTG

terbaeeeeekkkkkkkkkkkkkk

Tanpa Nama
10 Januari 2011 9:12 PTG

cayalah.........slamat tinggal myvi......

Tanpa Nama
27 Februari 2011 3:35 PG

tkt menggigil nk senth gear coz teruja dpt keta concept cm2...hehehehee.sybs proton

Tanpa Nama
2 Mei 2011 1:43 PTG

price emas d harakan 48 -60 k...

Tanpa Nama
2 Mei 2011 1:43 PTG

klau lbih mrah lgi bgus mesti lku...

Tanpa Nama
6 Jun 2011 4:23 PTG

mmg terbaekkkkkkk

Tanpa Nama
20 September 2011 4:38 PTG

hari tu tgk kat dataran merdeka mmg mantap proton emas ni. mcm x caya je proton leh buat kete best camni.

Tanpa Nama
6 April 2013 10:52 PG

Cpt2 la emas ni ada kat pasaran x sabar nak beli

Tanpa Nama
6 Mei 2014 9:00 PG

proton emas memang harapan banyak orang, tp harganya yang merakyat ya........mantab

Tanpa Nama
6 Mei 2014 9:03 PG

saya mau beli proton emas,, kapan masuk Indonesia? cpt dong.........

Tanpa Nama
6 Mei 2014 9:05 PG

meskipun banyak tipe, proton emas pilihanku!!! warna kuning

Tanpa Nama
16 September 2014 10:56 PG

Cepat ler keluar.... aku dah tak tahan nak beli niee.... Yg Penting harga murah, jimat duit dan spare part bateri dsb murah. Kalau semua tu ada, perodua akan kalah...

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
www.azelery.com Info Automotif Tempatan Dan Antarabangsa
Copyright © 2007-2014 azelery.com - All Rights Reserved
Template Created by Azelery Published by Shin Chan
Proudly powered by Blogger