Exora Misteri ditemui lagi!

Kali ini saya ingin kongsi bersama anda semua dengan kemunculan Exora misteri ini. Ia ditemui di jalan Cameron Highland. Adakah ini yang dimaksudkan dengan softroader yang bakal dipamerkan di KLIMS 2010 nanti? Kita semua tahu Proton dengan Youngman akan membangunkan SUV.

Share this article :

+ comments + 11 comments

Tanpa Nama
3 Disember 2010 12:30 PG

nmpak wagon pun ade...syabas proton...

Tanpa Nama
3 Disember 2010 1:11 PTG

kita tunggu je. aku ingat setahun 2 je nih.

Pahlawan
8 Disember 2010 3:11 PTG

jgn lama sgt proton, tangan dah gatal nie...EXORA CPS TURBO WOW!!!

11 Disember 2010 11:52 PTG

ni la proton Lekiu tuh?.. hohoho

Tanpa Nama
16 Disember 2010 9:27 PTG

mcm mit grandis pun ada,tolong cepat sikit keluar model ni...

Tanpa Nama
17 Disember 2010 9:53 PG

aku pun rasa ini proton lekiu. mungkin ini yg proton cakap beberapa bulan lepas iaitu merekabentuk model SUV utk youngman, kemudian proton beli balik. x silap aku lah.

17 Januari 2011 11:46 PTG

dpn mcm wish..tpi mmg mcm grandis..

Tanpa Nama
27 Februari 2011 2:15 PG

confem sportwagon...gpn test drive je..t bumper lg cun

Tanpa Nama
26 Mac 2011 7:57 PTG

mcm caldina siot..

Tanpa Nama
30 Mei 2011 12:33 PTG

mcm caldina,wish,honda odyssey....minx2 kuar lagi gempak ar

Tanpa Nama
30 Mei 2011 12:34 PTG

disebabkan dah wagon...sportrim 18 muat nih , nmpk style

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
www.azelery.com Info Automotif Tempatan Dan Antarabangsa
Copyright © 2007-2017 azelery.com - All Rights Reserved
Template Created by Shin Chan Published by Azelery
Proudly powered by Blogger