Proton Persona 2010


Proton Persona 2010 nih ditemui di Tanjung Malim Perak. Gambar-gambar lain tu aku ambil dari search internet.









Share this article :

+ comments + 12 comments

Tanpa Nama
29 Januari 2010 10:05 PTG

lampu belakang mcm orng xde tamadun je.....

Tanpa Nama
5 Februari 2010 8:31 PG

pergi keje kat proton...tlg lah design 1 lampu yang konon ada tamadun tu....kalau dah pandai sgt...ssh la Malaysia nak maju kalu semua rakyat x memberi sokongan....dah la x sokong...nk kutuk plak lg...

Tanpa Nama
15 Februari 2010 6:08 PG

sudah2 lah kutuk tu..
ntah2 kt rumah korang pun ade kete proton gak..
mmg dasar tak kenang di untung..
nk beli MB or BMW rasenye mmg korang x larat kot.. kalo beli pun, anak bini rebus kayu la buat mkn malam..
come on la malaysian.. support la skit our local product.. bukannya lekeh sgt pun..

Tanpa Nama
18 Februari 2010 4:13 PTG

lampu belakang l.e.d,
signal dpn xde - fender baru, diorang letak kt side miror,
bumper dpn mcm gen2 cps,
aksesori ada tambah... bluetooth, dll lg
enjin tune up baru, dan yg paling best,
pesona br ni senyap gila babun sampai bunyi tayar pun korang xkan dgr, bunyi enjin lagila...
dan kalu buleh, air bag dgn abs skurang2nye biarlah ciri standard supaya xlah mneruskan tradisi kereta spek mcm SAMPAH!
apapun smoga maju jaya proton!

Tanpa Nama
19 Februari 2010 12:27 PG

Taik ar semua ni!!! Proton lebih baik mampus jer daripada buat kereta yang tak berkualiti!!!

Bodoh punya Melayu!! Tak reti buat kereta nak buat kereta. Enjin pun nak buat jugak. Berangan jer lebih. Macam babi!!!!

Tanpa Nama
19 Februari 2010 11:08 PG

aku tetap bangga sebab bangsa melayu dah jadi salah satu bangsa kat dunia yang boleh buat kereta. bangsa melayu dah buat enjin kereta sendiri. dalam dunia ni, proton tempat ke 11 pembuat enjin kereta. x ramai yg buat enjin kat dunia ni, semua main beli dan taruk kan jenama mereka. orang dengki selalu rugi sebab dia x dpt ape2 manfaat. kutuk la puas2 lambat laun terkena kat diri kau balik.

Tanpa Nama
19 Februari 2010 11:15 PG

kalau proton satu jenama yg x elok kenapa mitsubishi nk ambik model persona dan ditukar lancer? ternyata proton ditahap yg baik. x payah la korang kritik membabi buta. x tau buat diam2 je, jgn memandai2.

Tanpa Nama
23 Februari 2010 11:41 PG

That's a really fugly facelift. WTH!

Tanpa Nama
23 Februari 2010 3:07 PTG

ape da..

Tanpa Nama
3 Mac 2010 1:55 PTG

org yg kutuk proton 2 macam anjing dn sewaktunganyer....laa..asyik meyalak jer....

Tanpa Nama
17 Mac 2010 10:35 PG

woi org ats jgn la ko kutuk cm anjing lak
t korg pon cm srupe je
sshnye la nk maju ye
br knalkn sket2 dh kne kutuk
br cdg nk wat turbo pon kutuk
kalo xtry cne nk tau jd x
wright brothers 2 bape kali trempas kapal dorg?
las2 skang sume org dh leh terbang
yg kutuk2 2 mmg aku xtau la pe dorg pkr
kalo proton xbgs
watpe mitsu nk amek persona n exora?
pkr la wei
aku dh tau nape kite ssh nk maju sbb kne kutuk aje
bkn mntk sokongan tp bia la ade komen yg mmbine
ni pakar tah hape2 yg komen

Tanpa Nama
31 Mac 2010 6:26 PTG

sudh la tu jgn gaduh sme2 sndri wat dosa je.. takde manfaatnye, ambil yang elok jdkan iktibar supaya proton blh trus maju, org yg ada bengkel kete pun tak mampu nak wat kete jenama sendiri, dh ada proton Alhamdulillah.. nak hrp aku cipta kereta?! smapi qiamat pun takkan tercapai... hrp2 kerajaan byrlh hutang dgn proton sbb exchange kete lame aku tak dpt2 lg ni hehehe, smoga brjaya proton,

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
www.azelery.com Info Automotif Tempatan Dan Antarabangsa
Copyright © 2007-2017 azelery.com - All Rights Reserved
Template Created by Shin Chan Published by Azelery
Proudly powered by Blogger