NEW FACELIFT FOR NAZA CITRA 2.0 CVVT INJECTION.



Dalam keadaan orang semua bercerita pasal Perodua MPV yang nak keluar dan Exora yang tengah Hot sekarang ni, Naza pun nak keluarkan Naza Citra facelift baru! Boleh dikatakan sekarang ni, persaingan sengit sebab Naza letak harga mpv diorang RM68000 je! Lagi murah dari Proton Exora.

Tak banyak yang berubah pada Naza Citra, cuma tukar bumper depan belakang je. CD player lain tak sama macam dulu. So kepada pembeli buatlah penilaian yang terbaik dari segi keselesaan, keluasan, dan harga sebelum membeli. setakat ni Citra ni memang paling murah antara Perodua, Proton dan Naza. Aku dengar cerita Proton nak keluar Exora manual, mesti lagi murah kot..

1. 16" ALLOY RIM
2. STYLISH SIDE MIRRORS WIH LED INDICATORS
3. PAINTED ROOF RACK SAME LIKE BODY COLOUR
4. COMPLETE WITH DUAL AIR BAG
5. ABS & EBD OFFER FOR SAFETY DRIVING




Share this article :

+ comments + 2 comments

17 April 2010 1:01 PG

ramai pembuat kereta skarang meniru design bumper dpn mcm mitsubishi evo X...
knp????

Tanpa Nama
28 Julai 2010 3:44 PTG

kerana bumpernya agak menarik.

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
www.azelery.com Info Automotif Tempatan Dan Antarabangsa
Copyright © 2007-2017 azelery.com - All Rights Reserved
Template Created by Shin Chan Published by Azelery
Proudly powered by Blogger